خانه > مطالب روزمره > حسادت مردانه

حسادت مردانه

در اين جامعه هنوز هم افرادي بسياري پيدا ميشن كه به زنها القابي مثل «جماعت نصفان» يا امثالهم رو نسبت ميدن. اين نوع از افراد يك سري صفت هم به طور كلي و بدون استثنا براي خانمها در نظر ميگيرن. مثل: حسادت زنانه! و يا صفات مشابه ديگه.

1- به طور اتفاقي چند روز پيش بر روي اسم موجود در ليست دوستان وبلاگ يكي از دوستانم كليك كردم. از متني كه نوشته شده بود خوشم آمد و براي نويسنده يك آف گذاشتم. اين آف مبناي صحبتهاي بعدي شد و ادامه پيدا كرد تا جايي كه …
برام خيلي جالب بود كه اول كه با دوست جديد (!) صحبت كردم برخوردش عادي بود. ولي بعد از اينكه متوجه شد من از طريق دوست ديگري كه احيانا خانم هم هست پيداش كردم به يكباره رفتارش دچار تغييراتي شد!
اين اتفاق چندين بار براي من افتاده. خيلي برام جالبه كه با تحقيقات به عمل آمده توسط بنده (!)، حسادت اتفاقا بين آقايان خيلي شايع تر و شديدتر از خانمها هم رواج داره! ولي چرا به چشم نمياد؟!؟ خدا داند!
حالا همين آقاياني كه در اول همين متن گفتم، بايد از خودشون بپرسن كه آيا من اينطوري هستم؟

2- خيلي برام جاي تاسف داره كه امروزه در جامعه ما اينترنت تبديل شده به يك ابزار دوست يابي بزرگ و غير قابل كنترل! اين خصوصيتش به خودي خود بد نيست، بديش توي اين نكته هست كه افراد زيادي وجود دارن كه دوستي اينترنتي رو فقط در يك چيز خلاصه ميبينن: «شريك جنسي»
من فكر ميكنم اين روش يكي از بدترين روشها هست! بعضي وقتها تاسف بي فايده هست. آدم باورش نميشه كه يك آدم به ظاهر معمولي كه خيلي ادعاي رفاقتش ميشه، آدم ديگري رو طوري بزاره سر كار كه طرف مقابل واقعا فكر كنه عشق و دوستي در كاره! واقعا خيلي پليدي ميخاد به خدا

خيلي دوست دارم نظرات ديگران رو در مورد اين دو موضوع بدونم.

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. parg☼l
    ژانویه 25, 2008 در 06:11

    😦

  2. Farhad Noori
    ژانویه 25, 2008 در 09:32

    سلام سيامك جان
    حرفت رو 100%‌قبول دارم
    اين روزها هم متاسفانه مزاجمت هاي اينترنتي زياد شده ،‌چه براي پسر ها و چه براي دختر ها
    و يك مشت انسان (‌حيف نام انسان ) خودشون رو به اشكال و اسامي مختلفي معرفي مكينن و قربانيشون رو تا سر حد مرگ اذيت ميكنن

    من بهشون ميگم كرم هاي سياه اينترنتي
    ماليخوليايي ها و ساديسمي ها هم از اين انسان نماها با شرف تر هستن

  3. /\/\ /-\RY/-\ /\/\
    ژانویه 26, 2008 در 08:55

    kheyli siyasi sohbat mikoni siamak….
    adam chi mitoone bege?
    mano be fekr foro bordi…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

