خانه > مطالب روزمره > دوستي تو بساط شما كيلويي چنده؟

دوستي تو بساط شما كيلويي چنده؟

توي زندگيم دوستاي زيادي داشتم و دارم. دوستاي كه هم لحظات خوبي رو باهاشون طي كردم و هم لحظات بد. و هميشه هم اين دوستي هاي من پابرجا ميمونه. از بين دوستام چند نفر رو بيشتر از بقيه دوست داشتم و دارم، و مطمئن هستم كه هيچ وقت دوستي رو ترك نميكنم، چون معتقدم دوستي شروع داره، ولي اقلا از طرف من پايان نداره. ممكنه شدت و ضعف داشته باشه و گاهي اوقات كمرنگ بشه. ولي هميشه باقي ميمونه. ولي فقط يك گروه از افراد هستن كه من دوستيم رو باهاشون ترك مكينم. اين گروه كساني هستن كه منو بين خودشون و يكي ديگه قرار ميدن و من بخبخت مثل كيسه بوكس اون وسط له و لورده ميشم.
اين نوع از آدمها ضعيفترين و بي وجود ترين آدمهاي جامعه هستن. چون دوستيشون فقط براي خوشي و وقت گذروني هست. نه به خاطر اصل دوستي. هر وقت هم مشكلي براشون پيش مياد و خراب كاري ميكنن زود خودشون رو كنار ميكشن و يكي ديگه رو ميفرستن جلو كه بره كارا رو راست و ريست كنه.
من معتقدم بايد با اين آدمها دقيقا مشابه خودشون برخورد كرد. وقتي من رو فقط براي بعضي لحظات بخوان كه احضار كنن و امرشون رو بگن و بعد مرخص كنن منم بايد همينكار رو بكنم! خيلي ساده هست!
درسته كه دوستي براي لذت بردن از ارتباط دوستانه هست. ولي اين لذت بردن از دوستي بايد دو طرفه باشه. آدم از كمك كردن به ديگران، خصوصا دوستانش هم خيلي لذت ميبره، ولي واقعا اگر دوستي درست تعريف شده باشه!
حالا سوالي كه براي من پيش آمده اينه: آيا من خيلي مستعد اين نوع از ارتباط مسخره هستم؟ يا اينكه اين افراد در جامعه خيلي زياد شدن؟؟؟؟؟
نظر شما چيه؟؟
دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. /\/\ /-\RY/-\ /\/\
    ژانویه 28, 2008 در 13:49

    azizam eddeye in afrad ye chizi varaye kheyli ziyade…
    to be ghalbo dele khodet negah kon na in afrad…
    age ba ghalbet ba adama doosti koni hichvaght ehsase pashimooni nemikoni…
    adama noone ghalbeshoono mikhoran,
    in hamishe yadet bashe…
    hich chiz be andazeye ye doostiye pak…ghashango ziba o aramesh bakhsh nist…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

