خانه > مطالب روزمره > طرز ساخت بمب اتمي

طرز ساخت بمب اتمي

سلام
امروز تصميم دارم طرز ساخت بمب اتمي رو به شما آموزش بدم
بديهي ميباشد كه استفاده غير اخلاقي و سود جويانه در راستاي اهداف استعماري و تخريبي و خراب كاري و اين جور كارها بر عهده خواننده است و بنده به عنوان دانشمند هسته اي هيچ گونه مسووليتي رو نميپذيرم!
موارد لازم:
عسل، شير، مرباي آلبالو، بيسكوئيت، پودر نارگيل، يكمي شكر، خامه، موز و يكمي حوصله
خوب عجول نباشيد! صبر كنيد، با همينا من بمب اتم ميسازم خوبشم ميسازم!
اول بسكوئيت رو خورد ميكنيد، بعد روش عسل ميريزيد با يكمي شير حسابي به هم ميزنيد، بعدش مربا و پودر نارگيل رو اضافه ميكنيد، سپس خامه و در آخر هم موز رو اول له ميكنيد و بعد ميريزيد توش! اگر شيرينيش كم بود ميتونيد يكمي شكر هم اضافه كنيد
بايد بگذاريد يه ساعت بمونه تا خوب حل بشه. بعدش ميتونيد يك تخم مرغ نيمرو كنيد و با اين معجون ميل نمائيد!
حالا آماده ساختن بمب اتم هستيد!
خوب روش ساخت بمب:
اول صبح كه بلند ميشيد نبايد بيش از 10 ثانيه تو رخت خواب بمونيد. درسته كه موندن تو رخت خواب براي خيلي ها لذت بخشه ولي نهههههههه! زود باش ببينم، پاشو!
بعدش زود ميريد دست و صورت رو ميشوريد و يه آهنگ ميزاريد خفن! تند! ولي نه سرسام آور. بايد هم قشنگ باشه هم تند!
يكمي نرمش و ورزش، بعدش يكمي نگاه به آسمون و پرنده ها و سبزه و درخت و …
حالا يه صبحانه لذييييييييييييييييذ!
10 دقيقه مطالعه و بعدش آماده براي يه روز خوب و قشنگ كه قراره بريم سر كار بمب اتم بسازيم
انرژي هسته اي حق مسلم دوغ

خدائيش قشنگترين اموشن ياهو همينه

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. Parisha
    فوریه 14, 2008 در 12:51

    یادم بمونه این بمب درست کنم صبحا می خوام برم کارخونه بزنم تو رگ

    من دیوانه این شکلک یاهو هستم
    😀

  2. Parisha
    فوریه 14, 2008 در 12:52

    ای من نظر گذاشته بودم؟

  3. Akbar Torabi
    فوریه 15, 2008 در 16:18

    واقعا كه شوكه شدم كه چي مي خواي بگي طرز ساخت بمب اتمي ؟ اول گفتم نخونم شايد بد آموزي داره ، ولي بعد به خوذم جرات دادم گفتم بخونم ببينم اين انرژي هسته ايي كه مي گن دويستومن بسته ايي چيهه ، وقتي خوندندم لبخند مليحي بر لبانم نقش بست كه نگو.مرسي باباته اين تكست

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

