خانه > مطالب روزمره > واقعا اینطوریه؟

واقعا اینطوریه؟

امروز یک روز معمولی بود. مثل تمام بعد از ظهرهای روزهای تعطیل. من باز فرصت پیدا کردم یکمی قدم بزنم. و اتفاقا این قدم زدن خیلی هم جالب بود.
اول که سوار تاکسی شدم راننده ازم بیشتر از همیشه پول گرفت! من عادت ندارم در مورد بقیه پولم با کسی بحث کنم… گرفتم و پیاده شدم.
چهار راه قصر وایساده بودم برای تاکسی که یکی از اون صحنه های نادر رو توی خیابون های ایران دیدم. البته قبلا در کوچه پسگوچه ها دیده بودم، ولی اینکه یه دختر و پسر توی چهار راه قصر به اون شلوغی توی ماشین با هم ….!! میخاستم برم بزنم به شیشه و به طرف بگم داداش اقلا بورو یه جای خلوت! ولی خوب طبیعتا چون میدونستم با جملات خوبی بدرقه نمیشم سرم رو انداختم پایین و رفتم 😀
سوار تاکسی که شدم تا انتهای عباس آباد هم باز صحنه های جالبی دیدم! ولی خوب دیگه سرتون رو درد نمیارم! از انتهاب عباس آباد تا میدون ونک پیاده روی خوبی بود! باز هم صرف نظر میکنم تا میرسم به میدون ونک. توی میدون یه خانم داره با تلفن صحبت میکنه (البته داد میزنه): اون کی بود پشت فرمون؟! عوضی! حتما همون الاهه … بود دیگه؟ عوضی! …. ! ….! (فحشهای بد!) و….
من خیلی برام جالبه که همون آدمهایی که توی خیابون میبینم و سر کار و … و حتا خود ما! چه کارهایی بعضی وقتها میکنیم که اگر خودمون از دیدگاه یه ناظر بهش نگاه کنیم چه فکری میکنیم؟؟

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. Farhad Noori
    فوریه 11, 2008 در 14:28

    زشته آقا
    زشته
    اين حرفا چيه نوشتي؟
    فحش …واي واي … حرف بد
    زشتهههههههههههههههههههههههههههه
    نميگي زن و بچه مردم از اينجا رد ميشن 😀

  2. /\/\ /-\RY/-\ /\/\
    فوریه 12, 2008 در 13:27

    cheshat ziyadi mibinan siamak…
    adam kheyli chiza mibine ama nabayad say kone hamashoono bebine…ya tamame chizayee ke mishnavaro beshnave…
    khoobe ke tamrin koni faghat bebini na inke bebini va faghat beshnavi na inke beshnavi….

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

