خانه > مطالب روزمره > منظورش دقيقا اينه: من نادانم!

منظورش دقيقا اينه: من نادانم!


فلاني منظورش اين نبود

من ميشناسمش اينطور آدمي نيست
نه بابا بچه خوبيه
….

اينها جز چرت ترين و بي معني ترين جملاتي هست كه تا به حال به كار بردم و شنيدم.
آقايان و خانمهاي محترم!
اين مهم نيست كه يك آدم توي ذهنش دوست داره چطور رفتار كنه! اين مهمه كه اون آدم واقعا چطوري رفتار ميكنه.
ما بايد عادت كنيم كه به چيزهايي كه داريم بنازيم. نه به چيزهايي كه نداريم!
متاسفانه عده زيادي از ما هميشه به چيزهايي كه نداريم، كارهايي كه انجام نداديم و ميتونيستيم انجام بديم و…. افتخار ميكنيم. غافل از اينكه اين موضوع هيچ اهميتي نداره. هيچ. هيچ. هيچ….

كسي كه طرز فكرش اشتباهه اين جملات رو ميگه:

من ميتونستم 5 سال پيش برم آمريكا و توي ناسا استخدام بشم و برم فضا!
من ميتونستم برم رشته پزشكي و بشم يه جراح قلب وارد!
من ميتونستم …..
من خيلي مهربونم فقط دنبال كسي ميگردم كه مهربوني رو بفهمه
من خيلي باهوشم ولي هيچ وقت تلاش نكردم

به قول اون تبليغ بيمه ايران: خنده من از اينه! چرا نداري بيمه؟

نظر شما چيه؟

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

