خانه > مطالب روزمره > من یک جنایت کار هستم

من یک جنایت کار هستم

دیروز که رفته بودم پارک، از یک درخت کاج، یک شاخه کوچیک رو جدا کردم، میخواستم برای آقای کاج یک تابلو نقاشی بکشم.
اون تیکه کوچیک رو گذاشتم تو جیبم و اومدم خونه، بعد گذاشتمش روی تاقچه و چند تا عکس ازش گرفتم. زمان گذشت تا امروز. امروز بعد از ظهر بعد از اینکه فکرامو در مورد چگونگی کشیدن نقاشی تکمیل کرده بودم، اومدم اون شاخه کوچیک رو بردارم و مشغول بشم. همینطور که برش داشتم…. دلم ریخت. یه دفعه همه برگهای سوزنیش ریخت زمین.
یه بغض عمیقی وجودمو گرفت، این روزها همه چیز باعث میشه که…

از بعد از ظهر تا حالا دارم به این فکر میکنم که:

هر موجودی جایگاهی داره، وقتی جایگاهشو تغییر بدم….
من یک قاتلم….
وقتی کارها رو به موقع انجام ندم، زمانش میگذره و ….
آیا وقتی اون شاخه کاج رو جدا میکردم، ترسیده بود؟
آیا وقتی مرد، از زندگیش به قدر کافی لذت برده بود؟
و آیا من باید پشیمون باشم؟

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. ♣آوای سکوت♣
    مارس 7, 2008 در 11:05

    بله درست فکر کردی ، تو یک جنایتکار هستی. اما نترس برات بادکنک میخرم که ترست یادت بره چون میدونم که خیلی دوست داری.
    به جای جنایتی که انچام دادی به بادکنکهای رنگی فکر کن ، قاتل

  2. bahman m
    مارس 7, 2008 در 11:59

    در فيلم آبي شخصيت زن فيلم(ژوليت بينوش) پس از از دست دادن همسر و فرزندش و اتفاقاتي كه براش مي افته و همه چيزش رو مي فروشه دوست همسرش رو دعوت مي كنه و به اون ميگه فقط برام يه رخت خواب مونده…
    ————-
    گاه حقايق آن چيزي نيستند كه ما تصور مي كنيم

  3. Mahdi M.A.
    مارس 7, 2008 در 12:09

    احتمال همه چی هیت

  4. Mahdi M.A.
    مارس 7, 2008 در 12:09

    هست*

  5. Akbar Torabi
    مارس 7, 2008 در 15:25

    سلام خوبي؟
    خوبم
    من از اينكه الان ميكروفون دست منه خيلي خوشحالم و مي خواهم از كامنت هاي شما تشكر كنم.
    ميخواهم نكته ايي را براي شما دوست خوبم روشن كنم و از عذاب وجدان برهانمد
    خودت داري مي گي درخت برگ سوزني
    درسته؟ برگه سوزني
    تا اونجايي كه من اطلاع دارم تمامي درختان برگ سوزني هر چهر فصل سال
    هر دوازده ماه سال
    هر سيصد و شصت و پنچ روزسال
    اوري مينتس
    هميشه خدا سبزه اوكي ؟
    الان هم ما تو هفته درخت و درخت كاري و بيابان زدايي واين جور كارا هستيم
    خوب ملت هم دارن گر وگر درخت برگ سوزني مي كارن
    و آخر سر سازمان درختكاري آمار ميده به محيط زيست اونام آمار ميدن به وزير ، وزير آمار ميده به دكتر كه آره آقا ما ان تا درخت كاشتيم
    و دكتر هم سازمان ملل رو خبر ميكنه
    تا اينجا درست ؟
    خوب تو ميدوني يا نه كه تهران ترافيك داره يا نه؟
    براي حل معضل ترافيك تهران راه مي خواهد ، جتده ، تونل ذير گذر مي خواهد پس همين ميشه كه خلبان تهران با آقا يا خانوم وزير درختكاري تباني ميكنن كه شبونه اون درخت بي زبونه برگ سوزني رو قطع كنن براي راه سازي
    بعد كه روزنامه هاي اصلاح طلب ميگن كه اي آقا اي خانوم اين چه كاري بود ؟ اونا تو جواب ميگن درخت برگ سوزني بود
    فايده نداشتن
    ساله ديگخ جاش چنار مي كاريم با سرو
    اما بازم زهــــــــــــــــــــي خيال باطل
    پس نتيجه ميگريم كه تو گناهكار نيستي
    مي پرسي چرا ؟ خوب چون تو از درخت برگ سوزني شاخه كنندي ديگه
    پش ديگه تو فكر جنايت و مكافات داستايفسكي نباش
    يكم شبهاي روشن بخون و فكر راسكلنيكف بيا بيرون

  6. Maria
    مارس 8, 2008 در 02:35

    من از عشق گریزان نیستم
    من اسیرم و از این اسارت لذت می برم

  7. Farhad Noori
    مارس 8, 2008 در 13:51

    قاتل

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

