خانه > مطالب روزمره > لجن طلاکوب !

لجن طلاکوب !

امروز وقتی حرف هایی رو از زبون کسی شنیدم که از دور بهم نگاه می کرد، شکه شدم.
نه به خاطر اینکه خودم رو نمی شناسم، بلکه به خاطر اینکه نمی دونستم دیدگاه ها و رفتارهای من تا چه حد میتونه وجهمو در نظر دیگران خراب کنه.

عادت من در برونداد افکار و احساساتم بدون در نظر گرفتن اینکه طرف مقابل چی فکر میکنه، از نظر من یه کار عادیه.
یا اینکه وقتی یک جمله مینویسم که به نظرم جالب میرسه ، برای همه اس ام اس میزنم و بقیه رو در شادیم شریک میکنم و …

ولی وقتی امروز شنیدم که «از آدمی که هر روز با یکی میپره خوشم نمیاد» واقعا شکه شدم. تا حالا اینقدر احساس نکرده بودم که به شخصیتم توهین شده…

ولی فقط به یک چیز فکر میکنم: یعنی واقعا ظرفیت ما در دوست داشتن آدم ها اینقدر محدوده که برای اینکه به فکر سلام کردن به یک دوست اینترنتی باشیم باید با بقیه دوستانمون قطع ارتباط کنیم؟

و آیا اینکه ابراز چند جمله برای شاد کردن یه نفر پشت کامپیوتر در یه جای دور، کار بدیه؟ یا نشان دهنده هرزگی منه؟
اگر هست، بله. من این شکلی هستم. من همه رو دوست دارم. مگر اینکه کسی خلافش رو در دیدم رقم بزنه. اگر این هرزگی هست، من به این هرزگی اعتراف و بهش افتخار میکنم.
مدتهاست وبلاگ مینویسم و هر روز جملات عاشقانمو توش مینویسم. شب های زیادی در وبلاگ های دوستان وبلاگیم گشتم و همین جملات عاشقانه رو براشون کامنت گذاشتم یا خوندم.

واقعا شرم آوره و واقعا برای چنین دیدگاه هایی باید تاسف خورد، تاسف.

همه ما وقتی دور هم می شینیم و از دیدگاه ها و افکارمون میگیم، خیلی خودمون رو روشنفکر و متفکر و با دیدگاه های مترقی نشون میدیم، ولی وقتی به عمل میرسه، تا سلام کردن دو تا آدمو میبینیم، افکار کثیف و مریضمون رو تا توی رخت خواب تعقیب می کنیم.

این رو رد نمی کنم که دیدگاه های آدم ها حاصل تجربیاتی هست که دارن، و اگر این تجربیات بد باشه طبیعتا روی زندگی آدم ها تاثیر میزاره.
ولی چرا من با داشتن چنین تجربیات تلخی توی زندگیم، چنین دیدگاه های کوچیکی و مریضی رو در ذهنم نگهداری نمی کنم؟

نظر شما چیه؟
شما از کودوم نوع آدم ها هستید؟ جزو همین روشنفکرها؟!؟ یا جزو OMOL ها؟!

رای خودم: من آخر OMOL هستم. از نوع شدید و دیووووونه

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. سكوت آبی
    مارس 15, 2008 در 01:46


    بیخیال

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

