خانه > مطالب روزمره > بازی بازی تماشا

بازی بازی تماشا

دوست وبلاگی خوبم آمون من رو به بازی جدیدی دعوت کرده که برای احترام به ایشون بهش پرداختم.
البته ببخشید که خیلی خلاصه هست

یکم- بزرگترین آرزوتون که تو سال 86 برآورده شده چی بوده (از اون آرزوهایی که سر سفره‌ی هفت‌سین داشتین)

متاسفانه اتفاق نیفتاد

دوم- مهم‌ترین آرزوتون که امسال برآورده نشد، چی بود?

همه آرزوهام بر آورده نشدن
البته فعالیتهای تجاری خوبی رو پایه گذاری کردم.

سوم- سال 86 رو تو یه عبارت کوتاه چند کلمه‌ای چه جوری توصیف می‌کنی

سالی بسیار سخت کوش.

چهارم- بهترین (یا بدترین) خاطره‌ی امسالتون چی بود

متاسفانه خاطره خوبی نداشتم. چون همش مشغول کار بودم. ولی خاطرات بد زیادی داشتم که در یک کلمه میتونم خلاصش کنم: «سو تفاهم»

پنجم- چه حرفی واسه بهار 87 دارید؟ (کوتاه، تو 2-3 جمله لطفاً!)

امیدوارم توی این سال جدید بتونم مثل چند سال پیش از این تغییراتی توی زندگیم بدم، زندگی جدید نیازمند آدم جدیدتری هست. البته امیدوارم تغییرات جدید نتایج بهتری از سالهای قبلی داشته باشه.

ششم- چندتا از دوستانتون رو به این بازی دعوت کنید.

بهمن و جوجو رو دعوت میکنم.

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. r.amon
    مارس 14, 2008 در 13:31

    سلللللللللللام
    به به
    مي‌بينم كه امسال آرزوي هيشكي انگار براورده نشده!
    به نتايج جالبي رسيدم
    اين كه اساسي انگار سر كاريم!!!!
    ممنونم كه دعوتم رو پذيرفتي
    در مورد متن پست قبلت خيلي حرفها دارم.
    اما …
    نمي‌شه نوشت
    نمي‌شه گفت
    ……………..
    بگذريم
    راستي چرا هيچ كس اين خرزو خان بيچاره رو نميبينه؟؟؟
    وقتي مي‌گم ما يعني من و خرزو خان!!!:D

  2. /\/\ /-\RY/-\ /\/\
    مارس 15, 2008 در 15:16

    hatta tarhe soalesham jaleb bood…
    javabash ke jaye khodesho dare…

  3. Parisha
    مارس 16, 2008 در 12:29

    اولا که سیستمم خراب بود و نخوندم این پستت رو.
    دوما که حالم خوبه و خودت خبر داری که دارم چرخ صنعت رو می چرخونم.
    سوم جواب دعوتت بمونه واسه سال آینده

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

