خانه > مطالب روزمره, شعر > انتخاب بهترین مطلب سال

انتخاب بهترین مطلب سال

دوست وبلاگی عزیز، ری را من رو دعوت کرد که بهترین پستم رو انتخاب کنم. من گرچه همه نوشته های خودم رو دوست دارم، ولی از بین اونهایی که توی بلاگم نوشتم، این نوشته گیسوان بر باد خودم رو از همه بیشتر دوست دارم:
شب عزيز است و پاك و آرام
بي هياهوي روزمرگي هر روز
و آماده شنيدن زمزمه هاي من
آن زمان كه نام تو را به زبان مي‌آورم
اين منم
نشسته در سكوت متين شب
به انتظار ديدن اولين تشعشع نور صبح
در ميان ابر هاي آسمان
همانند گيسوان افشان تو در ميان باد….

این رو خیلی وقت پیش نوشته بودم. چند ماه پیش به یه نفر هدیه دادم. ولی ظاهرا خوشش نیامد، چون پاکش کرد، بدون اینکه هیچ حرفی بزنه و …
بدی آدمها همینه که همیشه دنبال دلیل میگردن. هم من که دنبال دلیل حذف شدن هستن، و هم بقیه که دنبال دلیل ….

همه دوستانم رو دعوت میکنم که بهترین پستشون رو در سالهای قبل انتخاب کنن.

دسته‌ها:مطالب روزمره, شعر
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

