خانه > مطالب روزمره > تصاویر معبد من

تصاویر معبد من

این جایی که میبینید، راه ورود به معبد من هست:

کوهپایه ای زیبا، که البته هنوز کاملا سبز نشده.

این یکی همون منظره هست از زاویه بالای سراشیبی:

خوب رسیدیم، اینجا معبد منه!

ساعات زیادی رو در اینجا گذروندم. در دماغه این پرتگاه، بهترین لحظات فکری من سپری شده و میشه. وقتی اونجا میشینم، همه چی رو فراموش میکنم. آزاد و رها، بی هیچ نقطه سیاهی ….

بهترین نقطه برای پرواز با کایت. چون عمق زیادی داره، محدوده خوبی برای پرش داره و همیشه باد مخالفی هم به سمت ما میاد، به همین خاطر مکانی بسیار عالی برای کایت سواری هست:

از طرفی بکره. کاملا بکر، تپه های کوتاه و بلندی که در صورت سقوط هم خطر بسیار کمی داره.

از این گذشته سکووووووووووووووووووووووت بسیار شیرینی در اینجا برقراره، هیچ صدایی به جز صدای نسیم نمیاد. مطلقا ساکت.
اینجا مکانیه که من خیلی وقتها که نیاز به آرامش دارم، 300 کیلومتر رانندگی میکنم تا بهش برسم.

عکس گرفتن در این حال و هوا هم خیلی لذت بخشه…

شما هم اگر طالب هستید میتونم معبدم رو با شما شریک بشم

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. r.amon
    مارس 28, 2008 در 14:02

    دردم از يار است و درمان نيز هم!

  2. Sara
    مارس 29, 2008 در 00:01

    چه جای قشنگی…اینجا استان لرستان نیست؟

  3. Sara
    مارس 29, 2008 در 00:02

    عکس آخرو که دیدم فهمیدم نه!!! فقط خونه های شمال این شکلین

  4. Moi
    آوریل 6, 2008 در 21:28

    Nice

  5. mahdis
    اوت 15, 2010 در 22:49

    dashtane ye mabad ke faghat male khudet bashe khube…
    adresesho be hichki nade,chun khalvate khudete!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

