خانه > شعر > ياااااااااااااااااااافتم ، يافتم!

ياااااااااااااااااااافتم ، يافتم!

سکوت
بهترين دواست.
آه خداي من
سرنوشت من اين است
که سرنوشتم را بدانم
و با آن مبارزه کنم!
سرنوشت من بقاست
در ميان اين جماعت مردگان
که همهمه سکوتشان مرا به سمت
پرتگاه زمين ميفرستد
و نگاهشان
مرا به همخوابگي دعوت ميکند
و دستهايشان به ماندن و هيچ نکردن!
عكس: پاريس
دسته‌ها:شعر
  1. Mahdi M.A.
    آوریل 12, 2008 در 23:22

    سکوت

  2. *♥*•ઈ€ÞiĐ€)-(•*♥*
    آوریل 13, 2008 در 03:20

    و كاش مي شد لحظه اي مي توانستيم با هم سكوت كنيم…..

    شايد بهتر همه چيز را درك مي كرديم

  3. r.amon
    آوریل 14, 2008 در 09:03

    يافتي؟؟؟؟

  4. Parisha
    آوریل 14, 2008 در 11:43

    چقدر زیبا گفتی از چیزهایی که این روزها منم درگیرش هستم.

  5. سكوت آبی
    آوریل 17, 2008 در 23:11

    مـــــــن؟

  6. سكوت آبی
    آوریل 17, 2008 در 23:13

    مـــی ، سکوت
    و خلوت
    و خشم
    و خموشی
    می دهد…
    من صدایم را به گلبانگ ِ سبو گم کرده ام…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

