خانه > شعر > بد مستم از لبریزی هیچ

بد مستم از لبریزی هیچ

امشب
در این پشت بام تاریک
نسیم خنکی که بر روی صورتم مینشیند
مرا به یاد آن شب می اندازد
چه شبی بود آنشب
نشسته در بلندای بلند ترین کوه ها
بر لبه ستبر ترین صخره ها
و بر فراز زیباترین سرزمین ها
….
من و تو
در غربتی که فقط تو مفهومش را میفهمیدی
بر دنیای واژها گام نهاده بودیم
تو فرمان میدادی و من فرمان میبردم

و امشب
تو دیگر نیستی
فرمانروایم مرده
و من، فرمانبری بی فرمانروا…
خجل، سر افکنده و غمگین
ای کاش به همراه تو به سفر ابدی آمده بودم….
ای کاش
ای کاش
چه خالی بی پایانی کاسه صبرم را لبریز کرده
و چقدر ضعیفم من، در برابر این اجبار ابدی
هیچ راهی ندارم
جز صبر و لبریز شدن و گاه فراموشی…
و لبخند زدن در میان جماعتی که حالم را نمیفهمند
لبخندم را تصوری بر شادی میدانند
و اخمم را حاصل شکست های روزمره…

دسته‌ها:شعر
  1. //\/\\
    مه 10, 2008 در 05:13

    !!!!نعمت نوشتن

  2. r.amon
    مه 11, 2008 در 10:14

    ……………….

    همين!

  3. سكوت آبی
    مه 14, 2008 در 12:21

    بي درد،
    جايگاهي از لحظه ها
    ..
    بي فروغ،
    تصوري از سفر

    نه!
    فقط تو ميدانستي
    نگاه ِ واژه هايم را
    ….

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

