خانه > مطالب روزمره > تغییر چیز خوبی میباشد

تغییر چیز خوبی میباشد

همیشه اینطور شروع میشه، یک روز صبح از خوب بلند میشی، نگاهی به اطراف میندازی و میگی: نه اینطوری نمیشه! باید یک تغییری در زندگی داد! و بدین سان است که کسی میمیرد و کسی میماند! و من تصمیم میگیرم اولین تغییر رو در وبلاگم بدم.
هر روز صبح که از خواب بلند میشم یک نیمرو همراه با عسل و مربا و چایی و گاهی اوقات شیر کاکائو میخورم، و این راز موفقیت من در زندگی هست. به همین سادگی.
من در واقع یک آدم هستم. یعنی احتمالا یک آدم هستم. ولی این لجنهایی که در مغزم رشد کرده و بعضی وقتها از دهانم بیرون میریزه یکمی من رو به آدمیتم مشکوک کرده. نمیدونم، شاید، شاید ولی چه خالی بی پایانی، خورشید مرده است و خاک، خاک پذیرنده اشارتیست به آرامش.
توی روزنامه نوشته امام خمینی پیش از اینها گفته بوده «اسلام همیشه پیروز است». من در این مورد اطلاعاتی ندارم. نظر شما چیه؟ ولی نکته انحرافی اینجاست که آیا حکومت جمهوری اسلامی برابر است با اسلام؟ نمیدونم منظور امام خمینی چه بوده از این فرمایششون. هر چه بوده بر ما مستتر است!
بارون خیلی چیز خوبیه، خصوصا وقتی یه سقف بالای سرت نباشه. زن و بچه هات هم گوشه خیابون باشن و از قناعت و بی نیازی پر باشی. ولی اگر شکمت سیر باشه اصلا بارون حال نمیده. هیچ زیبایی هم نداره.
برگ درختای باقچه ما سیاهه. مال شما چطور؟

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. /\/\ /-\RY/-\ /\/\
    ژوئن 3, 2008 در 14:07

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……siamak…to halet khoobe?
    ina chiye neveshti?
    sobhane che rabti be emam dare che rabti be baroon dare?
    man asan nafahmidam ghaziye chiye…
    chi shode dobare?

  2. //\/\\
    ژوئن 5, 2008 در 05:48

    من به چه مانم، کی میگه بارون قشنگه، من نبودم که گفتم اوف باز بارون، هستم، نیستم، مثه اینکه این تعطیلات حال همه رو خراب کرده… کاش بارون بیاد، وقتی میاد منم کوه باشم، همون جای همیشگی، من و من و من، 3تا من می شن ما، وای حتمی دیونه شدم، تغییر چیز خوبیه! حالا سئوال اینه من خوب شدم یا بد شدم، ای وای کمی … لازمه

  3. gravity radix
    ژوئن 6, 2008 در 07:53

    kheili ali.dar negahe aval ehsas mishe jomalatet kamelan monfaselo bi rabtano az ye jonoone nagahani nashat gereftan.(albate khob dge ta hade jonoon na)ama badesh mishe ertebataye jalebio az tush dar avord.hala soal ine ke in ertebata be soorate amdi az sabke neveshtanet umadan ya kamelan be tore tasadofi budan.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

