خانه > مطالب روزمره > راستی چرا؟؟

راستی چرا؟؟

نعمت اورلیو یک حرکت خوب رو شروع میکنه، متولد گزرشکن هست این بازیکن، کارت اینترنت من هم رو به اتمامه. ممکنه زود تمام بشه. تا دقیقه 56 ام سویس جلو هست. چرا اسمهاشون شبیه ترکهاست؟ اسم ترکها هم شبیه سوئیسی ها هست! جالبه ها؟
ولی من متولد لاهیجانم. نه ترکیه نه لاهیجان. این گربه همسایه همش سرک میکشه توی اتاق من. نمیدونم دنبال چه سوژه ای میگرده. ولی صحنه گل ترکیه رو دید! درست زمانی که سرک کشید ترکیه گل زد. گزارش گره میگه شم گل زنی خوبی داره. منم شم شخصیت شناسی خوبی دارم. دکتر میگفت نباید خیلی فکر کنی! کار خوبی نیست. نمیدونست که من توی همون سن 16 سالگی به دلایل فکر کردن فکر میکنم نه به دلایل فکر نکردن. ولی این گربه به چی فکر میکنه؟
عجب بارونی میاد. مثل اون روزی که تو اشک میریختی واسه هیچ و پوچ. به من میگفتی هیچکی دوست نداره. پس من چی بودم؟ دراز گوش؟ آره واقعا همینه. بالاخره جوابشو پیدا کردم.
«مترسکهای خندان» جزو بهترین اصطلاحاتی هست که خودم ساختم. یکی دیگشون «اجبارهای ابدی» هست. یکی دیگه هم «مطلقا احمق» و «خوش حال». من فکر میکنم که خیلی از مفاهیم در واژه ها نمیگنجن. خیلی از واژه ها هم در مفاهیم نمیگنجن. به همین خاطر همیشه باید واژه های جدیدی به وجود آورد. مثل «پوپو». حالا معنیشو بعدا میفهمی. این سوئیسی ها هم خیلی خنگ بازی در میارن. توپ رو راست زد تو دست دروازه بان. گربه هم زل زده به من. چی میخای؟
وقتی که خودتو لوس میکنی و اشک میریزی یاد این حرفت میفتم که میگی «اشکات در مشک هست» پس اشکای تو کجاست؟ تو که میدونی من ناز نمیکنم و ناز کسی رو هم نمیکشم، چرا این تجربه رو هر بار تکرار میکنی و شکست میخوری و دوباره از نو تجربه میکنی؟ نکنه این گربه هم داره تجربیات تکراری رو تکرار میکنه؟ راستی وقتی همه بازیکن ها توی محوطه جریمه یه تیم هستن و توپ میفته توی زمین اونوری و یکی اونجا میگیردش آفساید محسوب میشه؟ گمان نکنم. ولی شکستن سر آدم توی فوتبال خیلی بده.
این … همیشه آدم رو متعجب میکنه. چرا ترکها اینقدر آدمهای خاصی هستن؟؟

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

