خانه > نقد ادبی > کتاب من دختر نیستم، پگاه بختیاری

کتاب من دختر نیستم، پگاه بختیاری

* بخشهایی از این نقد به درخواست نویسنده حذف شده و یا تغییر یافته است.
***
***
ضرب آهنگ داستان در کتاب «من دختر نیستم» به شکل مناسبی رعایت شده. من احتمال میدهم پگاه بختیاری جزو آن دسته از نویسندگانی است که به طور طبیعی و ذاتی با ضرب آهنگ مناسبی مینویسد. ولی اگر این خصوصیت به شکل آگاهانه ای وجود داشته باشد قطعا باید به او احسنت گفت.
***
***
***
آشنایی و یا تحقیق پگاه بختیاری در خصوص فرهنگ و زبان بختیاری در این کتاب به روند داستان کمک کرده. ***
به هر حال به خواننده های پر حوصله توصیه میکنم که کتاب «من دختر نیستم» اثر پگاه بختیاری و منتشر شده توسط «نشر علم» را مطالعه کنند. این کتاب 588 صفحه ای *** ارزش خواندن دارد و قطعا شما را به پگاه بختیاری علاقمند تر خواهد کرد، زیرا احتمالا در برخی موارد شگفت زده خواهید شد، البته اگر خود را به دست داستان بسپارید و زود قضات نکنید و به دنبال عیب جویی نیز نباشید!

دسته‌ها:نقد ادبی
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

