خانه > مطالب روزمره > به بهانه انتخاب هنرمند هفته

به بهانه انتخاب هنرمند هفته

سایت گالری خیال معمولا هر هفته یک هنرمند رو به عنوان هنرمند هفته انتخاب میکند. این هفته خانم مژگان منتصر کوهساری، نقاش، به عنوان هنرمند هفته انتخاب شد.
من پیش از این نقدی رو بر آثار این هنرمند نوشته بودم که میتوانید اون رو در این آدرس مطالعه کنید.
در سایت گالری خیال چهار اثر این هنرمند با نامهای «دریایی در ذهن» ، «خشم» ، ریشه های عمیق» و » فراز و نشیب» برای ارائه به علاقمندان قرار داده شده است.
آثار آبستره خانم منتسر کوهساری دارای ویژگی های نوآورانه ای است که من را شخصا مجذوب خود کرده، در این آثار به وضوح تفاوت آشکاری میان دیدگاه ها و افکار این هنرمند با سایر هنرمندان هم دوره مشاهده میکنم. گرچه احتمالا هدف اصلی هنرمند متفاوت بودن نیست، ولی حاصل آن تفاوتی است که باعث برتری نسبی شده است.
با وجود این به اعتقاد من، قیمتی که برای فروش این آثار در وبسایت گالری خیال درج گردیده بسیار کمتر از ارزش واقعی اصل آثار است. از این جهت توصیه میکنم که اگر علاقمند به هنر نقاشی هستید نسبت به خرید این آثار ارزشمند اقدام کنید.
امیدوارم شما هم از این آثار لذت ببرید.

پ.ن: تصویر فوق اثری به نام «خشم» از این هنرمند است.

دسته‌ها:مطالب روزمره
  1. sahar d
    سپتامبر 3, 2008 در 05:58

    بسیار عالی، من که خیلی از این آثار لذت بردم 😉

  2. Kimia
    سپتامبر 4, 2008 در 06:36

    valla doroogh chera?
    ma ham az in asare ishoon lezzat bordim!
    🙂

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

